Palautus- ja hyvityskäytäntö



30 päivän ilmainen palautusoikeus

Meillä on 30 päivän palautusoikeus, mikä tarkoittaa, että sinulla on 30 päivää aikaa pyytää palautusta tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Tuotteet voidaan palauttaa postin maksuttoman asiakaspalautuspalvelun kautta mainitsemalla, että kyseessä on verkkokaupan palautus/vaihto. KRS Jewelers kattaa palautus- ja vaihtokustannukset, kun palautus tehdään sen ohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta.

Tuotteen tulee olla palautuskelpoinen kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Tuotteen tulee kuitenkin olla palautettaessa täysin naarmuton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 §:n mukaisesti:

  • Kaiverretuille tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta räätälöityjä tuotteita koskevan lain nojalla.
  • Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti tilattu tehtaalta ostajan pyynnöstä.
  • Aktivoiduille, käytetyille aktiivisuusrannekkeille ei myönnetä palautusoikeutta.

Palvelutuotteilla ei ole peruutusoikeutta kuluttajansuojalain mukaisesti, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon. Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. Palautuksen mukana on aina oltava palautuslomake, ja toivomme asiakkaan ottavan meihin yhteyttä ennen palautusta. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

 

 

Palautuksen tekeminen

Jotta voit palauttaa tuotteen, sen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen, käyttämätön tai käyttämätön, laput paikoillaan ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tarvitset myös kuitin tai ostotodistuksen.

Palautuksen aloittamiseksi voit ottaa yhteyttä meihin osoitteessa support@krsjewelers.fi. Huomaa, että palautusosoite lähetetään sinulle sähköpostitse.

Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautuslähetysetiketin sekä ohjeet siitä, miten ja minne pakettisi tulee lähettää. Ilman palautuspyyntöä lähetettyjä tuotteita ei hyväksytä.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä palautukseen liittyvissä kysymyksissä osoitteessa support@krsjewelers.fi.

 


Vauriot ja ongelmat

Tarkastathan tilauksesi vastaanoton yhteydessä ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai jos olet saanut väärän tuotteen, jotta voimme arvioida tilanteen ja korjata sen.

 

 

Vaihdot

Nopein tapa saada haluamasi tuote on palauttaa sinulla oleva tuote, ja kun palautus on hyväksytty, tehdä erillinen ostos uudelle tuotteelle.

 

 

Euroopan unionin 14 päivän harkinta-aika

Edellä mainitusta huolimatta, jos tuote toimitetaan Euroopan unioniin, sinulla on oikeus perua tai palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa mistä tahansa syystä ilman perusteluja. Kuten yllä, tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen, käyttämätön tai käyttämätön, laput paikoillaan ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tarvitset myös kuitin tai ostotodistuksen.

 

 

Hyvitykset

Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja kerromme, hyväksytäänkö hyvitys vai ei. Jos hyvitys hyväksytään, saat automaattisesti rahat takaisin alkuperäiselle maksutavalle 10 arkipäivän kuluessa. Muistathan, että pankillasi tai luottokorttiyhtiölläsi voi kestää jonkin aikaa käsitellä ja kirjata hyvitys.
Jos palautuksen hyväksymisestä on kulunut yli 15 arkipäivää, ota meihin yhteyttä osoitteessa support@krsjewelers.fi.

tai voit lukea lisää täältä

Subheading

Collection list